- Każdy zakupiony u nas towar objęty jest 24-miesięczna gwarancją.
- Podstawą do reklamacji jest kopia dowodu zakupu (paragonu, lub Faktury VAT) .
- W razie wystąpienia usterki zakupionego towaru prosimy przed wysyłką o kontakt e-mailowy z naszym sklepem.
- W przeciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia wysyłany jest e-mail zwrotny z dalszymi instrukcjami oraz adresem na który należy dostarczyć sprzęt.
- Wadliwy towar podlegający gwarancji prosimy przesłać na wskazany adres (na swój koszt) czysty, w oryginalnym opakowaniu, z podanym adresem zwrotnym, opisem problemu, kartą gwarancyjną, kompletnym wyposażeniem dodatkowym (płyty CD ze sterownikami, złącza, kable itp.) oraz kopią dokumentu zakupu.
- Firma LINEAR zastrzega sobie prawo do nie odebrania przesyłki pobraniowej (wysłanej na koszt LINEAR).
- Przesłane przedmioty bez kopii dokumentu zakupu będą odsyłane z powrotem na koszt Kupującego.
- W przypadku, gdy reklamowany towar okaże się sprawny, zostanie odesłany na koszt Kupującego.
- Nie używanie sprzętu zgodnie z instrukcją i przeznaczeniem, uszkodzenie z winy użytkownika, samodzielna naprawa zrealizowana w innym punkcie lub uszkodzenie mechaniczne powoduje utratę gwarancji.
- Czas trwania naprawy wynosi do 14 dni roboczych, począwszy od daty dostarczenia wadliwego towaru pod wskazany adres.
- W przypadku gdy towar posiada gwarancję zewnętrzną producenta - serwisowany jest bezpośrednio przez autoryzowany serwis producenta.
Proszę czekać, trwa ładowanie...