Kategorie

SERWIS

powrót
  1. Każdy zakupiony u nas towar objęty jest 24-miesięczna gwarancją.
  2. Podstawą do reklamacji jest kopia dowodu zakupu (paragonu, lub Faktury VAT) .
  3. W razie wystąpienia usterki zakupionego towaru prosimy przed wysyłką o kontakt e-mailowy z naszym sklepem.
  4. W przeciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia wysyłany jest e-mail zwrotny z dalszymi instrukcjami oraz adresem na który należy dostarczyć sprzęt.
  5. Wadliwy towar podlegający gwarancji prosimy przesłać na wskazany adres (na swój koszt) w oryginalnym opakowaniu, z podanym adresem zwrotnym, opisem problemu, kartą gwarancyjną, kompletnym wyposażeniem dodatkowym (płyty CD ze sterownikami, złącza, kable itp.) oraz kopią dokumentu zakupu.
  6. Firma LINEAR zastrzega sobie prawo do nie odebrania przesyłki pobraniowej (wysłanej na koszt LINEAR).
  7. Przesłane przedmioty bez kopii dokumentu zakupu będą odsyłane z powrotem na koszt Kupującego.
  8. W przypadku, gdy reklamowany towar okaże się sprawny, zostanie odesłany na koszt Kupującego.
  9. Nie używanie sprzętu zgodnie z instrukcją i przeznaczeniem, uszkodzenie z winy użytkownika, samodzielna naprawa zrealizowana w innym punkcie lub uszkodzenie mechaniczne powoduje utratę gwarancji.
  10. Czas trwania naprawy wynosi do 14 dni roboczych, począwszy od daty dostarczenia wadliwego towaru pod wskazany adres.
  11. W przypadku gdy towar posiada gwarancję zewnętrzną producenta - serwisowany jest bezpośrednio przez autoryzowany serwis producenta.